Sjuk bebis

Det blev ingen morgonträning. Hmm.. imorgon måste jag! Elliot vaknade vid 5.30 och vi var vakna en stund innan han blev supertrött igen. Skönt med lite sovmorgon. Tanken var att vi skulle till BVC men Elliot vaknade med 39,6 i feber. Min lilla bebis 💙 Egebtligen hade vi väl kunnat gå dit för vägning/mätning men de tyckte vi lika gärna kunde vänta. Vi åkte en sväng till Huddinge. Aston har länge önskat sig en doktorsväska så varför inte tänkte jag.. ångrade mig bittert när jag såg att den kostade 429kr (!!!!) 😂 men jag hade ju lovat så vad gör man? Men alltså på riktigt, den är i plast och ser ut att kosta 20kr att göra.. Jaja ungen är lycklig, jag är lycklig men lite fattigare. Passade på att köpa födelsedagspresenter inför kalas i Gävle också. 


Något som kommer göra mig ännu fattigare är lagning av min telefon som jag lite smidigt tappade i marken imorse. Totalt krossad. Aston har sedan dess sagt var 5 min: Din telefon blev krossad mamma, det var väldigt tråkigt. Vi kan laga den mamma, det är ingen fara. 

Och däremellan: Är det bra mamma? Är du okej? 😆 Oerhört omtänksam men.. 



Igår fyllde vi poolen, ingen hetta direkt men man får ju passa på när det inte regnar 😍


Nu ska jag slappa på soffan en stund. 

Kommentera här: