Matvägran

Äter ProPud och slökollar på tv. Har tränat idag och Elliot börjar tycka det är kul att vara med och vara med Helena. Hon och jag delar på tiderna och jag tränar ju på förmiddagar när hon jobbar ☺️ 

Hämtade Aston tidigt och lekte i parken innan vi gick hem. Då kom jag på att jag glömt Elliots babyrytmik som startade idag.. Jaja, bara att gå nästa gång. 

Babyshower för fina Jenny och en galning i gåstol, inte ens 5 månader gammal 😍 Aston önskade att gå till skogen i söndags så vi packade väskan med frukt och tog en promenad. Men han kändes trött och sa att han ville sova och grät. Trodde han tyckte de var lite läskigt bara men sen la han sig ner på marken och bara grät och sa att magen gjorde ont 😔 Fick bära honom hela vägen hem. Efter en stund kom han upp från sängen och sa att han ville äta korvbröd. Vet inte om han hade ont för att magen var för tom? Förklarar ju varför han blev helt orkeslös. Alltså, det här matvägrandet gör mig så sjukt frustrerad. Tex i lördags åt han: välling, korvbröd till lunch, inget mellis bara vatten och paprika och tomat till middag och välling innan han somnade. Så ser 5-6 av 7 dagar i veckan ut. Och ja, vi har testat att ta bort vällingen.. vet inget vi inte testat 😩 Nu har jag i alla fall ringt BVC och lämnat meddelande så hon ringer väl upp imorgon. Vi känner att vi behöver lite råd och hjälp. Det löser sig! 


Nu ska jag väcka M som somnat med Aston, som vanligt 🙈


Kommentera här: