Kalas!

Tränade imorse och åkte sen till jobbet och hälsade på. Kul att träffa alla och det blir nog bra när jag väl är tillbaka sen. Fick dessutom veta att jag fått löneförhöjning med 1200 spänn. Gick lite gladare därifrån 😄 Skönt att ha i huvudet under dessa sjukt fattiga mammamånader. Dock är det ju värt det alla dagar i veckan när man får vara hemma med sina små 😊 


Så otränad och svag.. men nu kan det bara bli bättre. 



Elliot har hängt med överallt idag och varit sååå glad. Kvällen hos kusinerna var väldigt mysig. Aston lekte i timmar och ville inte åka hem. Elliot somnade helt utmattad i fasters famn 💙


Nu ska jag faktiskt lägga mig. Jobbar en stund på gymmet imorgon. Sen ska jag snabbt hem och hämta Elliot och åka på babyshower 😅 Imorgon kväll ska jag slappa på soffan, längtar redan dit! 

Kommentera här: