Hej igen!

Jag är lite väl seg mellan gångerna. Tränar lite, jobbar lite och umgås lite. Typ så :) Har känt mig trött som jag vet inte vad. Ändå är Elliot som en liten Skalman och vaknar bara en gång per natt nu och gör morgon vid 6.30 tiden. Trots det tar det evigheter innan jag vaknar till liv på morgonen. Jaja, det går väl över. Och jag lovar, att lagom till jag börjar jobba kommer den lilla människan säkert sova hela nätterna. All cred till mig då som slitit för dessa rutiner. 😅 M kommer vara skyldig mig typ sovmorgon resten av årets helger 😌



Lekt med Henry och Emelie och idag med Sarah, Lucas och Melissa. ☺️


Och alltså det här med ytterkläder. De som medför ett gigantisk hål i plånboken och slut på mammapengar kontot. It never ends... Men det måste ju inhandlas ändå. Funderar på att testa skalkläder från Pop den här gången.. Någon som testat de från kappahl eller Everest? Jag måste se vad didriksons kommer med för nyheter först. Sen ska jag spana rabattkoder till förbannelse 😂

M har somnat med Aston. Försökt väcka honom 3 gånger.. kul kille! 
Jag ska mata Elliot i sömnen och sen gå och lägga mig. Imorgon väntar träning och sen hälsa på jobbet en stund. På kvällen ska vi fira barnens kusin som fyllt 15år. Tänk när Aston är 15 och önskar sig en moppe... 

Kommentera här: