Skridskor

Så skönt med helg och inga större planer. Vi har bara tagit det lugnt. Varit ute, kalas igår och sen hem och mysa i soffan. Barnen somnade vid 19 så jag och Micke åt middag i lugn och ro (framför tvn 🙈) Blev så mätt så vi orkade knappt något godis. Sparar det till ikväll istället. 

Varit dålig på att ta bilder. Elliot sitter som en liten fällkniv 😂 men han sitter. 

Igår lyckades jag äntligen få tag i ett par skridskor till Aston. Storlek 25 visserligen men verkar vara de minsta. Nya i kartong för 90kr på blocket 😃 i veckan eller helgen blir det premiär. Måste invänta min hjälm som jag beställde. Mamma och pappa hade tydligen gett bort min. 😂 Jaha.. där ser man! De erbjöd sig direkt att betala en ny. Tack och bock sa jag som är fattig, haha. Ska bli så kul att åka igen, får se vad Aston kommer tycka. Han är ju ganska liten än. Eller vet ni, när jag var som Aston kunde jag åka helt själv. Ett år senare med klubba och puck, så han får skärpa till sig 😄


Nu ska jag försöka styra upp den här dagen lite. Micke ska få plocka upp saker på vinden och fixa massa medan jag får ut med kidsen. Han vet bara inte om det än...


Kommentera här: