Morgonmys

Ligger i sängen med Aston.. han tittar på något på Barnkanalen och jag scrollar i luren. Frågade om vi skulle äta frukost. "Nä, jag är lite sjuk, måste vila stund.." Inte mig emot att ligga kvar här ett tag. Trött på att känna mig lite små sjuk till och från. Vill träna och känna mig pigg. Kan det bara bryta ut och pågå i några dagar och sen vara över. Ska vi säga så? Annars kommer jag träna snart ändå 🙈


Syskonmatchning - kanske lite töntigt men ändå så gulligt att jag smäller av 😍 

Jag och Aston promenerade vid vattnet och lekte i parken. Sååå skönt med sol 😊 Nu vill han ha frukost. Korv med bröd och paprika 😂 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så himla gulligt med syskonmatchning tyxker ja :)

Svar: Tack! Visst är det! Ser så gulligt ut 😍
Therese Sjöberg

2 Anonym:

skriven

//Majsan

Kommentera här: