Låt oss fortsätta..

Igår kom febern tillbaka för Aston. Från pigg och glad (bortsett från hosta) till alldeles orkeslös, ledsen och kokande het 😔 Ville bara sitta i knät och kolla på tv. Elliot var också lite hängig och givetvis var Micke borta och jobbade. Idag är febern borta men vi skippade förskolan. Var ute en stund på förmiddagen, träffade mina kollegor/barngrupp och lekte lite. Båda barnen sover än. Själv har jag klickat hem lite nytt till mig. Man får ju passa på när barnen inte behöver något för en gång skull 😅 



Regn/skal-kappa från didriksons och ett par låga gummistövlar, 299 spänn på Kappahl. Vilken lycka. Vägrade betala 1000 spänn för ett par gummistövlar. Nu är jag redo för lite mera vår och kommer ju även funka i höst. Skulle behöva lite nya tröjor också men det får nog bli nästa månad. 😊


På onsdag nästa vecka börjar jag jobba. Både ångest och pepp på samma gång. 

Kommentera här: