Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer!

Vilken mysig dag vi hade igår. Jag fick sovmorgon till 9 (!!!) Packade väskan med fika och åkte till en ny lekpark. Jag har varit där med jobbet förut men ny för Aston och för en 2-åring kan det räcka långt. 


Vi var där i säkert två timmar. Sen åkte vi hem och åt lunch och slappade. På eftermiddagen tog vi en tur till Jula eftersom vi kollat ut ett par fritidsbyxor/utebyxor till M där. Alltså det är kanske inte samma kvalité som ett par fjällräven byxor men det funkar nog i lekparken i vår. För 300kr kändes det värt att testa. Skönt att jag inte hann klicka hem ett par för 800kr... 😆 Jag köpte ett par skor/kängor för halva priset, 149kr att ha på jobbet och ute med barnen. Får se hur länge de håller. Nu är vi redo att plocka blåbär sen haha..   

Väl hemma igen så målade vi med vattenfärger och avslutade med pizza. Barnen sov vid 19 och vi kunde ligga på soffan och kolla serier. En skön dag! 


Nu måste jag väcka M och Aston. Aston har sovit i 13h nu 😂 Han ska till förskolan en sväng och jag till frisören. M måste göra lite jobb så det får bli så idag. Imorgon har vi en ledig dag ihop innan vardagen drar igång igen. Ska riva av ett pass på gymmet först också. Jaja, dags att sätta fart! 

Kommentera här: