Update!

Att vara ledig är ju väldigt trevligt emellan åt. Sist pluggade jag ju så sjukt mycket. Nu hinner jag sitta här och stirra på min söta unge samtidigt som jag dricker kaffe och få besök av trevliga vänner. Man hinner med en massa måsten också men de är ju inte lika roligt.

Helgen bestod av kalas och besök av vänner som ville gosa bebis. Tänk att min älskade Aston är 2år. Så klok, omtänksam och busig. Oändligt med kärlek för den lilla människan 💙 Han var så lycklig i lördags. Mest över att morfar var här och morfar var nog helt slut när de åkte hem 😅 Men annars var han så glad hela tiden. Lekte med kusinerna och hade inte tid att varken äta eller öppna presenter. De bästa var att skruva ihop sin nya stol och blåsa ut ljusen på tårtan. 😄

Mysiga dagar helt klart men i söndags var vi så trötta allihopa när sista gästerna åkt hem. Tur att de bara fyller år en gång om året haha!

Igår hängde vi i parken efter förskolan. Jag lyckades ta min första pw också. Långsamt och inte alls långt men skönt att komma igång. Idag blev det också en runda. Mitt mål är bara att må bra och bli piggare och att komma i någon jävla klänning (🙈😏) till världens bästa Emmas 30års fest.

Nu ska jag hänga tvätt innan vi hämtar Aston och möter kompisar i parken.

Kommentera här: