Två dagar kvar!

Nu börjar det närma sig på riktigt. Imorgon eftermiddag åker Aston till farmor och farfar. Men först ska vi mysa och leka hela dagen bara han och jag. 💙 Åh vad jag kommer sakna honom. Har aldrig varit borta från honom i tre nätter förut. Det känns ju dessutom konstigt med tanke på att det kommer finnas en till liten människa hos oss när vi ses på lördagen igen. Fantastiskt såklart men konstigt. Min största skräck är att Aston ska känna sig åsidosatt, utanför eller bortglömd. Usch, jag får tårar i ögonen när jag tänker på det. Min fina, kloka lilla kille. Antar att det är väldigt vanliga känslor när man går från att ha ett barn man ger full uppmärksamhet till att ha två. Det kommer ju bli bra tillslut det vet ju jag också. Men just nu känns det liksom lite sorgligt och konstigt. Samtidigt som jag längtar efter lillebror 💙 Hmm jag måste låta knäpp. So be it..

Nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon. Parken eller öppna förskolan får det bli och en glasspaus någonstans.

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Lycka till ☺️💜

Kommentera här: