Nattpass..

Det här med mindre sömn kan ju vara lite jobbigt emellan åt. Han är ju väldigt snäll och enkel ändå. Men förra natten vaknade han nästan varje timme och små åt. Annars har det varit varannan/var tredje. Var så trött så jag somnade sittande. 😅 Så ikväll ligger jag och ska sova och M får ta ett litet nattpass. Varvar med ersättning så han kan hjälpa till någon matning i alla fall. Så himla skönt! Och ja, jag ger mitt barn ersättning och ammar inte helt och hållet och kommer inte göra så länge heller. Men jag tänker inte skämmas eller ha dåligt samvete för det. Det här funkar bäst för oss. Likadant med Aston. Dock höll jag på och kämpade länge sist och la ner timmar på amning och att pumpa ut, så dagen gick typ inte ut på något annat. Tänker inte göra det igen och så var det bra med det. 😊

M byggde ihop Astons tågbord idag och jag har byggt räls. Ska visa er det färdiga resultatet sen. Ska bli så roligt att ge honom det i helgen 😍
Igår hade vi egentid i parken och idag en stund på öppna förskolan. Mysigt tyckte vi båda! 💙

Nä, nu ska jag passa på att sova. Godnatt!

Kommentera här: