När alla andra sov..

Så satt jag i soffan och tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe. Skön start på morgonen.

Och ja, nu är han ju här vår älskade lillebror. Söt som jag vet inte vad 💙 Allt har gått bra och vi fick åka hem redan på fredagen. Jag har haft lite ont givetvis men jag vilar hellre hemma i min egen säng. På lördagen kom Aston hem från farmor och farfar. Som vi hade längtat efter honom. Han blev så glad när han såg "sin bebis" Annat än vad vi hade trott ☺️ Men ja, allt rullar på här hemma.

Har varit lite återbesök och grejer såklart. Imorgon ska vi göra hörseltest och kolla vikten igen. Då ska Aston få vara på förskolan en stund. Vi får väl se vad han tycker om det..
Idag har vi bara hängt i parken och varit hemma. Nu är M och handlar och jag ska väcka A som fortfarande sover middag. Får bli lek inne en stund eftersom jag inte får lyfta och kan springa efter honom ute själv.

Kommentera här: