Helgen.

I fredags åkte vi till vänner (M's gamla kollega/chef) som flyttat till Tyresö. Vilket ställe. Så mysigt och den finaste utsikten precis vid vattnet. Aston älskade att vara där. Han matade ankor och tyckte allt var så spännande. På kvällen satt han med ute i soffan tills han somnade i min famn. 💙 Vi njöt verkligen till fullo hela kvällen!

Flytväst kändes ganska tryggt på vår lilla tok som sprang upp och ner och fram och tillbaka, haha.
Igår var vi på dop för Theodor och sen åkte vi bara hem och slappade.

Hade helt glömt bort det här fina påslakanet 👌🏻 Trevligt att hitta i garderoben!

Idag har vi varit ute en sväng. Plockat äpplen och tänkte baka en äppelpaj sen när Aston vaknar. Jag fick något ryck och har dammat och torkat typ överallt. Ska dammsuga sen också när killarna åker iväg en sväng. Kommer starta den här förlossningen på egen hand. Haha! Men jag vill liksom att det ska vara lite ordning här hemma.

M har typ kommit med namnförslag. Eller man vet liksom inte om han menar allvar eller inte när han säger att han tycker vissa låter okej eller är lite coolt men konstigt. Han verkar i alla fall gilla Ossian, Seth och Eddie. Det sista går helt bort. Finns inte en chans i världen att jag döper min son till Eddie. Jag vet inte men jag gillar det bara inte. De andra två känns helt okej. Jag tror jag gillar Ossian bäst. Ja, vi får väl se.. Hittills verkar i alla fall alla mina förslag dissade 😂

Kommentera här: