Det går bra nu..

Har precis lagt mig i soffan efter storstädning och tvätt. Ska hämta Aston vid 14.30 idag, vi kom så sent imorse och han hinner aldrig vara ute när jag kommer vid 14. Nu hinner han springa av sig en sväng.

Ja, vi med vår vanliga tur. Grannen har anlitat någon för att gräva fiber. De råkar dock gräva av vår kabel när de håller på. Så vi har varit utan tv och internet/wi-fi sen i tisdags. Ringt Telia då vi faktiskt betalar en hel del i månaden och det är ju inte vårt fel liksom. De skulle komma ut och kolla först och bara konstatera att den är trasig.. Sen vet vi inte mera. Ska vi vänta i 3 dagar eller 3 veckor?! 😤 Idag ska i alla fall M ringa igen och be om något trådlöst modem vi kan ha under tiden.
Aston har ju givetvis råka trycka på någon återställning av ipaden också så nu går den inte att starta utan wi-fi 😂 Där i hade vi ju i alla fall en del filmer och spel som går att använda offline...

Jag och Aston gick till bibblan igår och lånade nya böcker och dvd-filmer. Vi tog fram min stengamla dator och tittade på Timmy Lamm efter middagen. Tacka vet jag gamla grejer. Funkar precis som de ska.

Skulle inte handla men den här bara ropade på mig. Hatar att Mini Rodini ska släppa nytt när jag är som mest fattig 🙄 Sålde i och för sig ett bäddset för 650kr idag så det kanske inte gjorde något med en endaste liten tröja?! 😍

Kommentera här: