Det fungerade!

Vi har alltid haft det väldigt enkelt med sömnen och att lägga Aston. Eller vi har väl skapat bra rutiner helt enkelt. Men nu efter sommaren har det varit lite långdraget till och från. Jag tror mycket beror på att han sover länge på dagen. (Han behöver det) Att natta tar därför ganska lång tid ibland och det blir lite för sent på kvällen. Så idag bestämde jag mig för att testa boken M köpte till honom i present för flera månader sen. Den omtalade kaninboken ni vet?!

Och det fungerade. Är fortfarande helt chockad. Haha! Först var han arg och ville att jag skulle sluta läsa. Jag vet inte om han kände av redan då eller om han bara ville läsa något annat. Han somnade precis i slutet av boken. Men liksom 10-15 min istället för närmare timmen. 🙏🏻🙌🏻 Och dessutom en rolig saga att läsa. Tipsar er att testa ☺️

Äppelpajen blev supergod, tyckte jag i alla fall. Aston ville inte smaka och M påstår att han inte gillar paj. Jaja, mycket spännande att baka och äta massa äppelbitar i alla fall. 😄

Kommentera här: