Att välja namn..

Det går ju inget vidare för oss den här gången och jag börjar bli sur på
M som kan säga något namn för att dagen efter mena att det absolut inte är ett alternativ. Vi kommer på riktigt att bli ovänner snart om vi (han) inte kommer fram till något. Jag kan tycka att han helt enkelt får välja något av mina alternativ eftersom jag har en lista med säkert 10 namn jag kan tänka mig. Då är kanske 3 av dom några jag helst vill ha egentligen 😏 Nu har vi till och med funderat på att härma några vänner då det namnet verkar vara det enda båda gillar 😂 Ja, blir det inte klart i helgen så fyller jag i papperet själv...

Gullig är han i alla fall 💙

Och här är 2-års presenten. Tror vi kommer ha en väldigt glad kille i helgen ☺️

Dessutom är han NYKLIPPT! Tvingade iväg M och det hade typ varit katastrof och han var helt svettig efteråt, men klippt blev det 😄

Kommentera här: