Yes yes!

Världens snällaste bebis har sovit i sin säng hela natten. Vaknat och ätit och sen somnat om. Så glad att jag skaffat ett andningslarm så han kan sova på mage. Vid 06 började han gnälla lite så då la vi oss i soffan så inte Aston skulle vakna. Han sover fortfarande så jag passar på att äta frukost :)

Veckan har gått snabbt. Förskola, promenader, kompisar och lek. Så roligt nu när Aston blivit lite större och man verkligen kan leka tillsammans. Han är så himla rolig.

Idag blir det förskolan för Aston en stund. Jag ska ta hand om tvätt och fixa lite inför helgen. Ikväll ska jag och M på middag med vänner.
Överraskningsmiddag för en vän som fyller år. Tanken var att jag skulle vara hemma men M fixade barnvakt. Vägrade först men sen sa till och med min mamma: Du behöver verkligen komma ut! Haha det kan man ju tolka på olika sätt men 😂 Jag måste sluta ha dåligt samvete. Jag ska äta middag och umgås typ 3h och under tiden sover antagligen lillebror eller myser med farmor och farfar. Och en taxi hem tar 20min, så nu ska jag istället ha roligt. Känns som jag bott under en sten det senaste året. En kompis sa: Ja, men du har ju typ det.. 🙈

Ska packa lite också för imorgon åker vi till Nyköping. Nästa vecka går Aston tre dagar sen åker vi till Gävle!! Micke kommer på fredagkväll. Ska bli spännande att åka tåg med två barn.. kommer gråta om jag måste fälla ihop vagnen.. haha! Lillebrors första resa också. Åhh vad jag längtar "hem"

Jaja, göra sig klar och väcka A. Puss på er!

Kommentera här: