Helgen.

Man vill aldrig att dagen ska ta slut när mamma är på besök. (Eller pappa..) vi hade en mysig dag i torsdags. Gjorde inget speciellt. Åt lunch, lekte, fikade och bara var :)
Sen var det småbarnsmusik för Aston. Han älskar verkligen det. Måste säga att första veckan själv gått riktigt bra ändå.

I helgen har vi varit mest på hemmaplan. Aston och jag var i skogen och lekte och fikade. Så himla härligt i det här vädret. M ägnade typ hela lördagen åt att klippa häcken. Jättebra såklart men lite trist att jag får roa kidsen själv i 6h... Man kunde ju ha delat upp det lite kanske. Jaja, nu är det gjort och jag fick min belöning i att M tog natten och jag kunde sova ut. Tänk vad lite sömn kan göra alltså. Gick och la mig kl 22 dessutom 😂

Idag var M iväg med Aston på diverse äventyr och jag och min lilla myskille hängde bland annat i trädgården. Han sov och jag krattade och tog hand om allt som M sågat ner. Var ju som ett jävla träningspass haha. På tal om träningspass så har jag trots allt hunnit med två promenader i helgen. Så skönt. Det gör så mycket att bara få gå en pw med musik i öronen och ladda batterierna. Har gått runt 20-30 min innan men idag utökade jag lite. Kändes bra så nu blir det 40 min hädanefter ☺️

Min frukost ser återigen ut så här typ varje morgon. Nyttigare mat och lite promenader i en vecka och jag mår redan mycket bättre. Tappat 2-3kg och sockersuget börjar försvinna. Eller nä, nu tar jag i. Det har inte försvunnit men lugnat ner sig i alla fall 😅 Herrregud vilka begär man kan få ibland.. Haha.

Nä nu måste jag sova. Imorgon ska vi träffa kompisar på öppna förskolan, tisdag frisören och onsdag hälsa på, på jobbet. Veckan börjar ju himla bra 👌🏻

Kommentera här: