Ny vecka

Vad fort tiden går. Oktober bara försvann känns det som. Idag skulle jag aktivera mitt gymkort och köra ett kort pass men inte fasen var det bemannat den tiden det stod att det skulle vara så jag fick gå hem igen. Blev en långpromenad i alla fall. Jag får åka ikväll när kidsen sover. 😊 Känner att jag måste komma igång igen även om det bara blir typ crosstrainern.

Aston och jag trotsade regnet igår. Vi var nog ganska ensamma om det då det var tomt i typ varenda lekpark. Vi hade kul i alla fall men var iskalla när vi kom in efter en timme.

Alltså kolla in den här lilla knubbisen. Dubbelhaka och världens största smajl! Så söt 😍 Jag har fått en bebis med valkar och tjocka kinder. Haha Aston såg ju ut som ett sugrör så de är lite olika.

Nu sover Elliot och jag ska passa på att städa och leta resor. Puss!

Kommentera här: