Fredag!

Startade dagen på gymmet. Elliot var nöjd. Annat än han varit resten av dagen. Lite tokigt i magen tror jag. Sovit dåligt, ätit dåligt och vill bara bli buren. Stackars liten 💙 Kvällen gick bra ändå. Aston och jag lyckades få en lugn middag, bada badkar, leka och mysa medan Elliot sov i någon timme. När han satte igång med gnäll och skrik igen och jag råkade sucka lite, säger Aston: Men hellegud bebis!! 😂 Nu sitter jag och väntar på att han ska vakna och äta en gång till men nu verkar han ha somnat för natten..

Aston och jag mumsade kvarg och proteinpudding. Han trodde att det var glass och var jätteglad, haha!

När man klär på Aston fodrade regnstället och hällan går inte att dra över för byxorna är för korta 😅Ville typ gråta men det var bara att beställa en ny. Aston valde en gul. Frågade och visade tre gånger, gul utan tvekan. Haha jaja han kommer synas i alla fall!

Man blir trött av att hälsa på, på mammas gamla jobb. Åh.. saknar det där gänget trots att allt inte var på topp just nu. Önskar att det låg närmare..

Efter massa turer har vi äntligen bokat en resa. Ska bli så kul! Mamma och pappa hänger också med. Jag och Micke har varit där förut. Älskar hotellet!!

En helt annan sak. Köpte mina livs första aktier idag. (Ahlsell-aktie, min pappa jobbar på Ahlsell..) Eller jag hade turen att bli tilldelad. Önskade 500 aktier men blev tilldelad 200. Idag kom de ut på börsen och jag har gått 2000kr plus ✌🏻️💃🏻 Det kräver ju nästan en fredagsskål!!

Nu ska jag bädda ner mig. M är på konsert och kommer nog hem snart 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fint med gult tycker jag :) köpte en gul vinteroverall till Stina :) /Majsan

Svar: Jaa, jag tror faktiskt nu när jag tänker efter att det kan bli riktigt fint 👌🏻 Får hitta nån fin mössa till bara ☺️
Therese Sjöberg

Kommentera här: