E som i..

..Elliot 💙 Ja, sĂ„ fick det bli tillslut. Ingen av favoriterna pĂ„ listan. Inte hos M heller men vi kĂ€nde att det mĂ„ste vara nĂ„got vi bĂ„da tycker om. Nu, nĂ„gra dagar senare Ă€lskar jag namnet. Min lilla guldklimp! Sörjer lite i smyg att det inte blev en Colin, Harry eller Liam.. 😂 Men man kan inte fĂ„ som man vill alla gĂ„nger. Och det gĂ„r över ganska snabbt nĂ€r jag hör en tvĂ„Ă„ring ropa: EjĂ„tt, heeej bebis EjĂ„tt!

Elliot Oskar Leo 💙
SlÀktnamn pÄ resten för att undvika mer osÀmja hÀr hemma, haha!

GĂ€vle var mysigt som vanligt. Ville inte Ă„ka hem igĂ„r. Har till och med mĂ„tt lite halvdĂ„ligt idag. SĂ„ jobbigt att ha familjen lĂ„ngt borta. Även om det inte Ă€r sĂ„ himla lĂ„ngt egentligen. Saknar Ida ocksĂ„ och flera vĂ€nner. Men Ida Ă€r ju en sĂ„n man bara har en av. Faktiskt! LĂ€ngtar tills vi ses igen ❀
Har letat hus pĂ„ hemnet idag.. haha det gĂ„r helt över styr nu 😂

Jag fortsÀtter sen. MÄste hÀmta Aston. Puss pÄ er!

Kommentarer:

1 Eda:

skriven

Men jag orkar inte😂 Det Ă€nda namnet jag hade kvar pĂ„ min namnlista dĂ„ dom andra blivit tagna efter Ă„ren😆 SÅÅÅ fint och det passar honom 💙 Ja jag saknar dig med och lĂ€ngtar tills jag fĂ„r trĂ€ffa er allihopa! 😘

Svar: Haha sorry 😂😘 Jag har en hel lista du kan fĂ„ Ă€rva 😂 SĂ„ glad att du kommer i helgen. Vi lĂ€ngtar 💙
Therese Sjöberg

Kommentera hÀr: