Bilköer..

Om jag hade lite feeling på att flytta häromdagen är det ingenting mot för idag. Vi hade läkartid för Aston på Sophiahemmet kl 9. I stan med andra ord. Vi tänkte vara ute i god tid och åkte hemifrån 07.20 typ. Vi kom fram 09.30. (!!!) Helt svettig efter att ha lyssnat på konstant gnäll sista timmen. (Vilket jag ändå förstår efter 2h i bil) Alltså.. det var tvärstopp och det tog oss en timme att komma igenom första tunneln. Jaja, ett världsligt problem men så jävla sjukt att det ens kan ta sån tiiid! Hem tig det knappt en halvtimme 😂

Nu sover pojkarna och jag sitter och skriver och googlar dopinspo. Och kolla in likheten på brorsorna. Helt omedvetet har jag valt helt galet lika bilder 😄

Och Gävle då. Det var ju lika mysigt som vanligt som jag kanske redan sagt.

Nu ska jag fortsätta innan de vaknar. Och om några timmar kommer Ida. 🙌🏻😃❤️

Kommentera här: