Torsdag!

Obeskrivligt skönt att ligga på soffan och vila och scrolla på mobilen ibland. Speciellt efter att man tvättat, städat, badat bebis, lekt och städat ett kaos-skåp. Jag vet inte varför jag inte tagit tag i det där skåpet tidigare. Glömde ta en före-bild. Men ni fattar. Varje gång man skulle ta fram kaffet (vilket är ganska ofta) så ramlade det nästan ut något annat och man fick trycka in det för att få tillbaka kaffeburken 😂 varför gör man så? Så sjukt olikt mig egentligen men hela det här huset är ett kaos för mig så jag dras med och orkar liksom inte fixa hela tiden.

Mycket bättre nu! Har ätit en av mina och Astons nyttiga muffins som vi bakade igår. Innehåller: ägg, banan, kanel, bakpulver och havregryn. Och lite blåbär på toppen! Smakar helt okej. Aston åt två stycken igår, bra betyg ✌🏻️

Provade några klänningar igår som mamma tog med från brorsans tjej. Älskade den här i bak 🙌🏻😍 (snyggt med strumpor va?! Haha)

Nu ska jag fortsätta slappa. Ikväll blir det träning!

Kommentera här: