Tomt..

Ja, det blir liksom lite tomt när det lilla yrvädret är borta. Och igår innan han skulle åka ville jag ångra mig och ha honom hemma. Det märks att vi inte har barnvakt särskilt ofta.. haha! Men vad roligt han verkar ha det och han kan bada i poolen varje dag. Lycka för honom 😊
Det är jag och den här minimänniskan. Så glad och snäll trots att han är dunderförkykd.

Började med en poster igår som vi ska ge mamma och pappa i julklapp. Valt ut 100 bilder bland 6000st och när jag ska ladda upp så hänger sig sidan... TVÅ bilder blev uppladdade 😩 Jaja, får ge det ett nytt försök ikväll.
Igår påbörjades stor-röjning. Alla skåp och lådor i köket ska städas ur. Har vitrinskåpet kvar.. Tvättat kuddfodral, bytt gardiner och fixat lite annat också. Man får ju passa på när man har så här mycket tid 😂 M får panik och är rädd att jag ska slänga/skänka bort massa viktiga saker. Som två av tre vattenkokare eller kastruller som inte funkar på induktionshäll eller vad?! 😂 Själv blir jag helt lycklig när jag öppnar vissa lådor nu. Jag vet, jag är lite störd men jag tror de flesta av er är likadana. Haha!

☝🏻️mysig bild från helgen. Selma älskar bebisar. Elliot har nog fått mer uppmärksamhet än någonsin. Hon har pratat, gosat, matat och vaggat honom till sömns. ☺️💗

Kommentera här: