Till det sista havet, min vän!

Men hallå världen, vart är du på väg? Det här med USA känns verkligen skrämmande tycker jag. Skrämmande att människor missnöjes röstar på en kvinnohatare, rasist och idiot. Skrämmande med så mycket okunskap och skrämmande att vissa människor påstår att de inte orkar bry sig. Bara för att det inte drabbar dom just nu eller vad? Fy fan, världen kommer bli en mörk plats om det fortsätter så här. Får ont i magen.. 😣

Och snöat har det gjort. Mycket! Och jag blir så trött på sånna som ska fylla Facebook med skit. Att stockholmare inte kan köra bil och att det minsann går alldeles utmärkt i Norrland att köra trots snön. Kan ni bara försvinna från jordens yta eller i alla fall från mitt flöde 😂 Det bor liksom 1 miljon människor här. Och om en del bilar fastnar så kommer inte plogbilen fram och det blir stopp eller bildas köer. Det betyder inte att man glömt bort hur man kör.. Jag tycker att ni kan googla på blixtlås-principen istället och lära er hur man kör bil där det finns fler än 3 vägar! 😌

Så, nu har jag gnällt klart på världen!

Aston har varit hemma onsdag - torsdag. Både för att jag velat ha honom hemma och för att de varit lite personal pga snön. De kunde nog inte köra bil så de kom inte fram 😂 förlåt, jag ska sluta nu..
Vi var hos kompisar i onsdags. Fullt ös! När de stora sov på balkongen kunde vi dricka kaffe o prata skit. Idag har jag och Elliot varit på gymmet. Det gick bra och nu ser vi fram emot en helg med morbror och kusinerna 💙

Kommande helger är så fullbokade med roligheter. 30-års fest, julbord med jobbet, middag hos vänner, 60-års fest, dop, överraskningsfest (törs inte skriva mer än så..) och sen är det jul och nyår. Fullt ös som sagt! ☺️ puss på er!

Kommentera här: