Mamma & Pappa.

Haft mina föräldrar här några dagar. Så skönt att få lite hjälp men mest roligt att kunna göra mera saker. Vi var på öppna förskolan igår på förmiddagen. Aston tyckte att det var så kul att få visa stället för mormor och morfar. På eftermiddagen åkte vi till Huddingehallen och badade. Gillar att de har ett litet lek/vattenland för småbarn. Grunt så de kan gå omkring själva. Elliot fick också vara med. Han älskar redan att bada. I övrigt var han så nöjd hela tiden vi var där. Min lilla Buddha 💙

En väldigt ocharmig bild på mig själv, men jag bjuder på den!

Imorse fick jag åka till gymmet och träna och sen ta en lång dusch. Mamma var med Elliot och pappa var ute med Aston i slasket och lekte. Så lyxigt! Träningen går bra. Maten också. Jag går verkligen inte på något svältdiet. Jag skulle aldrig klara att gå runt och vara hungrig eller enbart äta tråkiga saker. Kanske skulle funka några veckor men sen då? Nä, det gäller att ta bort fika, godis och massa socker och hitta saker man gillar som är nyttiga. Sen ska man såklart unna sig tycker jag. Annars blir det sååå tråkigt om man aldrig "får" äta precis det man vill. Helgen tycker jag är bäst att göra det på. 😊 Men nog om det! Jag längtar efter att få springa och träna annorlunda. Får vänta några veckor till bara.

Min brorsa ringde för en stund sen och ville komma hit nästa helg med Selma och Ella. Självklart! Vi blir så glada av att ha de på besök ☺️ Plus att brorsan kan tipsa om lite bra träningsövningar ✌🏻️ Win-win!

Nu ska jag fortsätta njuta av att det är tyst i huset och båda kidsen sover. Ha det!

Kommentera här: