En vecka hemma.

Japp så får det bli. De känns som att alla är magsjuka och jag vill inte att hela familjen ligger och kräks i helgen. Aston får vara hemma den här veckan. Vi gick och hämtade lite saker imorse bara. Så skönt när man kan bestämma precis hur man vill 😊 Vi var förbi en kollega på kaffe på vägen hem. Aston däckade direkt sen.

Kusiner! Så mysigt vi haft det. Varit på exploria center, åkt pulka och lekt. Måste förövrigt vara det enda leklandet som har öppet till 22. Det var dessutom 2000 pers där trots att vi kom kl 17. Typiskt Stockholm sa min brorsa och garvade 😂 Jaja, vi hade kul i alla fall. Tittar igenom bilderna och ser att alla har likadana overaller och likadana vinterstövlar. Haha!

Orkade 40min på crossen i lördags. Försöker peppa mig inför ett eventuellt träningspass ikväll. Så förbaskat trött och orkar ingenting idag. Har massor jag borde ta tag i. Men farmor och farfar vill låna Aston i 2-3 dagar så allt får vänta tills imorgon. Idag ska vi bara leka 💙

Kommentera här: