Advent.

Det blev lite långt uppehåll här. Vi klarade oss från magsjuka och kunde gå på Emmas 30års fest. Så påkostat och fint ordnat. Herregud vilken kväll. Den går inte att återberätta i ord. Glad enda in i hjärtat att man har en vän som henne förövrigt. ❤️

Men sen kom den, vinterkräksjukan! I torsdags på väg hem från musiken, där jag iofs tyckte att Aston hade verkat lite trött. Rakt ut i vagnen. Och i princip i hela vagnen också. I fredags morse var han så dålig att han inte ens kunde gå från sängen till soffan. Han bara skakade 😔 Fy vad jag har önskat att jag kunde byta plats med barnen de senaste dagarna. Elliot blev också sjuk, min lilla bebis 💙 Ja, men så det är vad vi gjort i helgen. Tvättat säkert 10 maskiner tvätt. Åkpåsar, dynor, jackor och ja precis allt. Sanerat hela huset liksom. Igår eftermiddag kunde vi äntligen julpynta, leka och mysa. Och imorse när det gått 3 dagar önskade Aston att åka pendeltåg och köpa mandariner 😂 Det gjorde vi!

Paketkalender ger mig så mycket barndomsminnen. Så roligt att få göra en till Aston. Inga märkvärdiga presenter. Russin/torkad frukt, strumpor, tatueringar, småbilar, figurer från Pippi etc och vi har faktiskt bara köpt en julklapp var till Aston och Elliot. De får så himla mycket paket ändå. Därför tyckte jag paketkalender kändes okej trots allt 😌

Försöket till att göra julkort 😂 Har skrattat så mycket åt vissa bilder. Ingen blev egentligen jättebra men vi hittat en som blev helt okej och det är ju lite charmigt när det blir lite tokigt tycker jag. 😃

Nu ska jag mata lilleman och sen slänga mig i duschen.

Kommentera här: