Snart hemma!

På väg hem igen. Det blev en kort tur den här gången. Vi firade pappa och påsk på samma gång. 
Vi hälsade på min mormor och morfar också, jag och min lilla farbror 😍



Hittade de här bilderna på iPaden. Han vet redan hur man tar sefie 😆

På tal om något helt annat. Fy fan vad dyrt det är med ytterkläder. Samtidigt det sista jag skulle snåla på, men ändå. Klickade hem nya skalkläder till Aston igår när babyshop hade lite rea. Men varför finns det i princip inga set med hängselbyxor? Googlade i en evighet men det slutade med att jag fick köpa jacka och byxa separat. Och därför mycket dyrare såklart. (Dagens i-landsproblem..) Det slutade i alla fall med didriksons som vanligt. Älskade jackan 😍 Nu får solen och våren gärna komma för att stanna!


Idag/kväll ska vi fira påsk hemma och bara vara. Imorgon åker Micke och Aston till Nyköping. Jag ska vara hemma och städa och slappa för mig själv 😵🙏🏻

Kommentera här: