Winnerbäck och Norrköping.

Alltså Lasse! Tänk att det är över 10 år sen jag stod i den där lilla parken i Gävle och lyssnade till texterna och musiken för första gången live. Och fortfarande träffar de mig lika hårt i hjärtat idag. Man vill aldrig att stunden ska ta slut. Tack för ännu en fantastisk kväll! (Och tack till världens bästa sambo som alltid är så pricksäker med presenter 💙) 
M var väl annars måttligt road. Han var visserligen krasslig så jag är mest glad att han valde att följa med ändå. 

Han är forfarande dålig och har varit sen midsommar. På måndag ska jag tvinga iväg honom till vårdcentralen igen. Det måste vara något i kroppen som inte vill ge sig.. Han valde tex att hänga med mig större delen av dagen istället för att gå på Bråvalla. 😵 Han är där nu och ser ett favorit-band och skulle komma tillbaka direkt sen. Skönt för mig men trist ändå när man liksom fått biljett och sett fram emot detta länge.

Själv är jag ju lite små bitter som ni vet - meeen jag tröstäter godis och tittar på fotboll istället. Passar på att vila ordentligt när vi är barnfria en dag. :) 
Min rygg gör bara mer och mer ont. Och mina ljumskar typ.. Det kan hugga till när jag går. Är det foglossning eller? Gillar inte detta. Får panik om det kommer fortsätta så här i 10v till. 😩

Kommentera här: