Tidig morgon.

Här gjorde vi morgon 05.30. Vid 7.30 fick M byta av mig, trodde jag skulle somna stående. Nu är jag pigg igen efter en halvtimmes sömn :) Aston lyckades snubbla på sina egna fötter och ramlade och slog pannan i dörrposten. Vad är oddsen på den liksom? 🙈 stor bula i pannan!

Jag beställde en vagn igår. Nu tänker ni att jag är lite knäpp. Jag gillar Donkey (inte lika mycket som Buffalo) men den tar ju upp hela jävla bagageutrymmet. Och vi har ingen liten bil. Så, jag ville bara ha en liten smidig att ha med när man reser, åker till våra föräldrar, ska till någon större park. Ja, ni fattar.

Det blev en Chicco liteway. Verkar bra och prisvärd av de jag läst. Sen tror jag inte någon paraplysulky är skitbra egentligen, men de duger nog :) hoppas nu att den hinner komma innan vi drar i väg nästa måndag 🙏🏻

Nu ska jag käka frulle innan jag åker till återvinningen med massa skräp. I eftermiddag får vi middagsgäster också. Himla trevligt. Ha en bra dag! 😊

Kommentera här: