Semester!

Nu har jag påbörjat ett inlägg typ 3 gånger. Låt oss hoppas att det blir klart den här gången. Jag har ju hunnit gå på semester, fått havandeskapspenningen beviljat från semesterns slut (fattar fortfarande inte att jag fått något positivt från försäkringskassan..) Jag ska alltså inte jobba mer nu. Hah! Vi ska bara njuta och vänta in brorsan.
Semestern började och pågår forfarande i Gävle. M åkte hem igår och jag och Aston åker imorgon. Kändes smidigast eftersom han ska fixa på baksidan. Och har han inte gjort det när vi kommer hem så kommer resterande veckor av semestern inte bli så trevliga. Det är nämligen tredje gången jag ger honom tid för detta. (Och för att inte tala om all annan tid för en massa annat som inte heller har blivit gjort i slutändan). Om jag är less? Lite va! Själv har jag helt tappat lusten till att ens försöka göra något där hemma. Förlåt nu är jag bitter. Men man tröttnar ju liksom..
Meeeen Gävle har i alla fall bjudit på sitt. Kalas, parkhäng, kusiner, lekland, järnvägsmuseum och vänner! ❤️

Kommentera här: