Hemma och vänder!

Vi har haft riktigt bra dagar med mamma och pappa i Eskilstuna. Dit kommer vi definitivt åka tillbaka nästa sommar.

Alltså, min pappa tog med Aston i "larven" som jag tycker går lite väl snabbt för en knapp 2-åring. Efter ett varv grät han och ville gå ur men den åkte ju ett till. Fick så ont i hjärtat när jag såg hur ledsen han var. Men senare på dagen skulle han åka igen 😂 Antagligen hade han glömt hur läskigt det var. Jag var snabb att säga till att de skulle stanna efter ett varv eftersom jag kände på mig att han skulle bli rädd. Han grät dock inte men ville gärna kliva ur 🙈

Idag har jag varit på Mvc och senare tillväxt-ultraljud. Allt såg bra ut. Annars har jag mest packat och fixat inför imorgon. Då åker vi till Helsingfors 😊 Sen måste jag ju alltid städa också. Haha! M tog med Aston till parken så jag kunde städa ifred. Innan dess, när Aston sov fick jag för mig att börja flytta och rensa saker från gästrummet som nästa vecka ska fixas till nytt barnrum 😍

Det blir liksom lite projekt när saker från två rum plötsligt ska få plats i ett. 😅 Men mycket har kunnat slängas, tack och lov. Sängkläder fick flytta ner till en garderob i tvättstugan. Fortsättning följer när mina föräldrar kommer och hjälper till nästa vecka.
Ikea hann jag med igår också. Herregud vad mycket folk men vad himla skönt att få gå helt själv, utan uttråkad och gnällig sambo och son. (Mest sambo..)

Kommentera här: