Hemma igen!

Åter i Stockholm. Aston och jag hann en sväng till hästarna och till havet innan vi åkte hemåt igår. Vi har haft mysiga dagar. Idag skiner solen och vi var sugna att åka till stranden men har så mycket som måste fixas så det fick bli en picknick i parken på förmiddagen bara. Sen har jag städat, tvättat och bäddat rent. Ikväll kommer brorsan och hans sambo. De stannar till söndag och på måndag åker vi till Eskilstuna i tre dagar. Skönt att ta tag allt fix och tvätt nu innan istället. 😊 dessutom kommer ju inte städningen i första hand på semestern direkt så det behövdes.

Igår bokade vi en resa/kryssning till Helsingfors. Två nätter på båten och en hotellnatt. Vi tänkte gå på Borgbackens nöjespark och sen får vi se om det blir bad eller något annat kul. Ska i alla fall bli roligt att göra något bara vi tre och jag orkar inte riktigt med långa bilresor osv nu. 😅 Detta blir toppen!
Nu ska jag bara ligga här och vila innan jag väcker Aston om en kvart. Kanske att vi tar en sväng ner till sjön sen. Jag vill bada!

Kommentera här: