Snart hemma.

Så var den helgen förbi. Men oj så välbehövlig. Ingen att anpassa sig efter. Duscha länge, sova länge, äta länge och göra precis vad jag vill. 
Tränade med pappa igår morse. Sen var vi ner på stan med mamma också såklart. Strosade runt, åt brunch och fick nya vinterskor (!!!) Mina fötter blev en halv cm större under graviditeten och jag kan inte ha några av mina gamla skor hemma. Typ 10 par 😣 that sucks! 

Träffade älskade Selma och fikade med resten av familjen också. Roligare unge får man ju leta efter. Pratar oavbrutet, sjunger högt inne på caféet och har de mest knasiga kommentarerna! "Du får se till att tvätta öronen när du kommer hem, Micke kan göra det på dig!" 😂 
Hann även med en promenad och varm choklad imorse med bästa Chrsitine! 
Nu längtar jag så mycket efter Aston. Snart hemma igen. 💙

Kommentera här: