Sjukstuga!

Nu är jag trött på sjukdomar. Jag kämpade mig igenom förra veckan med feber, halsont och typ ingen röst. Frisk och kry efter helgen. Men självklart blev Aston dålig istället. Ögoninflammation och feber. Idag är vi hemma en extra/feberfri dag. Vi har fikat med några kompisar och varit hos frisören för första gången. Aston satt själv i stolen men hoppade sedan upp i knät. Så duktig ändå och frisören var ju grym som lyckades få till en frisyr på 10 min på en 1,5 åring. 😄
Igår: 😂

Idag:


Nu ser han ut som en stor pojke helt plötsligt 💙 
Detta var enda bilderna jag tog i helgen. Vi hade väldigt mysigt i alla fall. 


Och jag kan inte sluta titta på hus på hemnet. Vill så gärna flytta närmare familjen nu. Både för att kunna umgås och ha närmare till mina närmaste vänner men också för att spontant kunna gå på bio eller liknande. (Själviskt kanske..) Men jag tror att senast vi hade barnvakt var i november förra året och nästa gång är planerat i maj. Jaja.. Ska bara lyckas övertala M och sen var de det där med jobb också. 


Kommentera här: