Oh yes!

I torsdags sa M att han börjar känna sig sjuk, igår kväll låg vi båda i soffan och tyckte synd om oss själva. Haha. Aston skrek halva natten, antagligen av ont i öronen 😢 i övrigt är Aston jättepigg nu och jag och M byter av varandra i soffan. Sånna här gånger önskar man att man hade familjen lite närmare. Men jag tvingade mig själv att gå ut till parken. Aston har varit hemma en vecka och är så uttråkad att han snart klöser ner tapeterna.. Han blev så glad när vi kom till parken att han spottade ut nappen och sprang runt och skrattade ☺️ 
Nu sover han och jag ligger på soffan och vilar. Himla tråkigt. Vi som skulle hitta på något roligt i helgen. Tur att vi åker till Gävle nästa helg och kan busa järnet med kusinerna. 

En helt annan sak. Kolla in den här tapeten!! Jag bara måste ha 😍



Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

ÄLSKAR den där tapeten!

Svar: Ja, så fin men så sjukt dyr 😆
Therese Sjöberg

Kommentera här: