Hej igen!

Nämen hej! 
Nu är jag här igen. Bättre sent än aldrig. Men alltså så mycket nytt som mitt huvud har tagit in de senaste veckorna kan inte vara hälsosamt för någon 😂 
Inskloning, nytt jobb och en annan sak som jag inte orkar gå in på nu. Aston är inte direlt förälskad i förskolan. Det är tufft för honom och mitt hjärta går i tusen bitar varje gång jag lämnar honom. Förra veckan (hans tredje) började det släppa något och givetvis är han sjuk nu. Så typiskt! Idag bytte jag av M och ska vara hemma imorgon också. Hade tänkt göra lite nytta men orkar verkligen inte. Imorgon kanske.. 
Ute och luftade lite i helgen. 💙
Jobbet går ganska bra annars. Mycket nytt men bra kollegor i alla fall. Saknar dock mitt gamla. Men det är väl alltid jobbigt med nya saker egentligen.. 
Stora killen när vi firade min examen! Ja för tänk att jag äntligen har tagit examen också 💃🏻 

Kommentera här: