Fröken tråkig.

Jaha, här är det ganska tyst som vanligt. Finner inte orken så ofta. Julen kom och försvann. Lite sorgligt på något sätt. Den går alltid så snabbt. Vi satt i bilen halva tiden dessutom. Det gör jag aldrig om. Aldrig! Men det var ju så viktigt att fira på just juldagen för somliga. Trött blir jag. 



Årets julklapp stod ju mormor och morfar för. Dockan som direkt döptes till "Bebis Elliot" och en vagn till honom. Total succé. De andra julklapparna kändes onödiga 😅 


Haft en vän på besök i några dagar. 💙 M har varit sjuk. Barnen snorar.. det ligger ständiga tjafs i luften här hemma. Tråkig period.. känner mig så trött. Har ingen lust med gäster imorgon. Usch vad jag är negativ. Borde gå o dra något gammalt över mig. Ska sova framför ett avsnitt medan barnen sover. Städa kan man väl göra en annan dag. 😩 

Hoppas ni får ett härligt slut på året. 

Kommentera här: