VÅR!

Är det vår nu, på riktigt? Hoppas innerligt att det är så. Första helgen på länge vi inte haft något inbokat. (Blev inställt) Skönt faktiskt. Pappa var ju här i fredags som sagt. Succé! Aston hängde sig fast hos morfar när han skulle åka hem och vinkade åt mig och M. Tårarna sprutade när han insåg att han inte skulle få följa med.. Tur att vi ses redan på lördag igen. 
Vi har mest varit ute i solen. Nu har jag precis passat på att städa medan Aston sover i vagnen. Hade tänkt gå ut och fortsätta i trädgården men orkar faktiskt inte. Förresten är de klara med elen här hemma. De har dragit om i hela huset och fixat ny belysning ute osv. Herregud vilken tråkig (men nödvändig) grej att lägga pengar på. Det är ju ingenting som någon ser direkt 😆 Och dyrt är det också.. Haha! Jaja nu är det gjort och nästa projekt blir att göra ordning nästa barnrum. Det är ett gästrum idag och gästrummet ska därför flyttas till det som idag är kontor. Så mest massa flyttande av möbler och saker liksom. Lite ska till tippen och en del ska ner i garderober i källaren. Sen ska barnrummet få lite nya tavlor, förvaring och kanske en fondtapet. Meeen ni vet, det tar alltid mycket längre tid än man tror. Därför har jag sån himla tur så att mina föräldrar kommer hit och hjälper oss någon helg snart! 😊 Ni ska få se framöver hur det blir. Under tiden kan ni ju tipsa mig om fina fondtapeter 🙏🏻

Och ett annat projekt blir att fixa lite roligt på baksidan åt Aston. Typ gungor, sandlåda etc. Ska bara få M att låta oss gå på hans älskade gräsmattan först... 😂

Kommentera här: