Bye bye Buffalo.

Vet inte om det är helt normalt att vara ledsen över en vagn men det struntar jag i. Idag blev den såld. Aston grät igår när jag tog bort åkpåsen. Tur att han sov när hela vagnen blev hämtad 😂 Det gick undan. Mest skambud på Facebook dock. På blocket hann den ligga i en minut innan jag fick sms och samtal. En tjej kunde hämta direkt för 500kr billigare (precis det jag ville ha 😁) Snabbt och smidigt. Visst, hade säkert fått mer om jag väntat några dagar men då ska typ 10st komma och kolla och pruta och ställa 47 frågor. Nej tack! Förstår mig inte på sånna som tror att det ska få köpa den för 2000kr billigare? Och beklagar sig över att de inte har råd eller att det är så dyrt för en vagn. Jaha?  När blev det mitt problem? 😂 Köp en annan vagn om du inte har råd då.. 

Sjukt ointressant inlägg.. Jag vet! Kom med lite namnförslag istället då, please 🙏🏻




Kommentera här: