Äntligen...

Freeedag! Möttes av världens gladaste unge vid hämtning, lagade köttfärsås, tvättade, städade hela huset och skurade badrummet, la mig på soffan med M och kollade serier - NÖJD! Tänk så glad man kan bli av att få ha städat hemma 🙈 

M har förövrigt äntligen insett att vi behöver eller snarare borde låna upp på huset och göra klart all renovering. Alltså, jag förstår hans tankar med att spara istället eftersom vi tjänar bra och att ett lån ändå är ett lån. Allt vi gjort hittills har vi sparat till och inte lånat en krona för varken övervåningen eller elen. Men det tar ju sån tid. Och när man behöver göra ganska mycket mera, ska få ett till barn och har mig som tappat tålamodet för längesen då får man nog välja sina strider, haha. Nä, men på riktigt. Jag flyttar snart till en etta i Fittja om han inte springer till banken. Nu återstår bara att se hur lång tid detta tar. Jag kommer tjata hål i huvudet på honom och jag anser att alla hot är okej tills han får tummen ur.. 

"Så slösar du bort en massa pengar på dyra barnkläder" - ja, tänk för att jag gör det. Men tänk för att jag samtidigt har sparat ihop 20 papp sen jag började jobba i januari - så de så 😄 Visst är den översta tröjan så fin?! 😍
Nu ska jag sova. Skulle gissa att Aston vaknar 06.00, det är ju helg..

Förresten, här är några av mina namn förslag/funderingar: Liam, Loui, Aron, Harry, Mio, Cornelis, Vincent, Colin ☺️

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Åh älska Cornelis 😍 Det och Vincent (kikkos favorit) har vi haft som förslag på knodden som aldrig vill komma ut 😅

Svar: Jaa visst är de fina 😍 Micke verkar inte hålla med helt dock 😁 Snart snart snart är bebisen här! Håller tummarna för er!
Therese Sjöberg

2 Sandra:

skriven

Jag röstar för Colin👌

Svar: Så fint faktiskt! Får väl se om Micke går med på något av dom 😁
Therese Sjöberg

Kommentera här: