16 september!

Framflyttade två dagar så helt fel hade vi inte räknat och helt rätt hade vi gissat också, det blir en lillebror! 💙 Man får väl egentligen inte tycka eller tänka så här men vi tycker att det känns både skönt och roligt. Praktiskt med tanke på alla kläder och saker, sen tror jag att det kommer bli väldigt bra kompisar när de är så nära i ålder. Meeen det är hur vi känner och ingen behöver tycka lika och ingen behöver därför bli upprörd 😉 Mina lyxbekymmer består i att välja barnrumsinredning och ett namn! Alltså, det här med namn kommer bli ett problem här hemma. M totaldissar mitt förslag. Egentligen alla mina förslag.. Ja, ni fattar! 
Tänk att den här lilla lilla människan ska bli storebror. Fattar inte det. 
Ligger fortfarande kvar i sängen. Dunderförkylning på alla tre här hemma. Aston matvägrar mer än vanligt. Hur det ens är möjligt? Välling och paprika är vad han ätit i helgen.. Hoppas det blir bättre efter förkylningen. 

Nu ska jag upp och äta frukost innan det blir en promenad med Lina. ☺️

Kommentera här: