Nya utmaningar!


Jag har förbaskat svårt för att fatta beslut. Alltså i allt. Det kan ta mig veckor att bestämma vilken färg jag ska välja på ett par skor. Eller som nu, när pappa skulle måla Astons kök och jag verkligen aldrig kom fram till hur jag ville ha det. Pappa fick helt enkelt bestämma. Precis så har det varit med jobb också. Jag har blivit erbjuden men får typ ångest över att jag inte vet vad jag vill. Jag vill att någon ska tala om för mig vad jag ska göra. Men den här gången har jag faktiskt skitit i allt och alla och bara tänkt på mig och min familj. För Astons skull vet jag ju att det skulle vara bättre om mitt jobb låg 10 min bort istället för över 1 timme.. Rätt logiskt. Nu får vi se hur det blir. Håll tummarna! 🙏🏻

Vi var i Gävle i helgen. Den här lilla bedårande tjejen har nämligen kommit till världen 💗

Pysslat och fixat lite i Astons rum idag. Snart klar (..igen) 😉

Sängen ska in så fort jag fixat en ny rullgardin. Köpte såklart fel. Sen de nya färgglada hyllorna 😊

Nu blir det sängen. Godnatt med er! 

Kommentera här: