Mitt lilla hjärta!

Det blev allt annat än fullt fart. Hängig och gnällig son redan onsdag och torsdag. På fredagen fick A plötsligt skyhög feber, 40,5 och har varit så dålig hela helgen 😔 Skönt att mamma och pappa var här för fy vad orolig man blir. Vi var ute en stund i lördags när han var någorlunda pigg i nån timma. Annars har vi bara varit hemma och fixat och pysslat lite. Känns som jag inte sovit på flera dygn. Vaknat typ varannan timme och dessutom har han velat sova i famnen vilket innebär att jag typ svettats ihjäl.. Haha och inte sovit särskilt många timmar. 

Nu är M äntligen hemma igen. Jag har suttit och försökt komma ikapp med plugget. Fattar typ nada.. Nu har jag lagt mig på soffan i stället och kommer säkert somna inom en halvtimme! 
Morfar målade nya hyllorna. Älskar färgen. 

💙💙💙

Ingen kusin ännu. Beräknad den 10/9 men har inte behagat komma. Vi längtar ihjäl oss här! 

Kommentera här: