Check

Saker man kan göra när man är barnfria:
✖️Äta choklad kl 10 på morgonen och prata skit i bilen hela vägen hem
✖️Ligga i soffan och kolla flera avsnitt av en serie 
✖️Ta ett jättelångt bad
✖️Göra sig ordning under noll tidspress och välja kläder i en halvtimme
✖️Gå på toaletten i fred med stängd dörr
✖️Åka till vänner och hänga 
✖️Komma hem mitt i natten och sen sova ut på morgonen

....och på riktigt ha ont i hjärtat av saknad på söndagmorgon och räkna timmarna tills han ska komma hem. Vårat lilla yrväder 💙 
Men ja, barnvakt blev det och bra hade det gått. Så förbaskat skönt. 
Nu är det andra bullar. M åker bort med jobbet och det blir full fart för mig. Meeen på fredag kommer mamma och pappa. Då hinner jag förhoppningvis läsa några rader inför måndag. 😊

Fullt fart som sagt. Och så mycket som händer hela tiden. Vårdnadstvisten gällande brorsonen... Alltså ni skulle tro att det var ett skämt om jag går in på detaljer. Undrar hur vissa människor är funtade. Ev kommer släkten kopplas in för samtal. Man behöver absolut inte snacka skit men jag kommer då inte dra mig för att säga precis vad jag tycker och känner.. Finaste Ruben! 💙 

Och just det! I Grekland har vi varit också..








Kommentera här: