Tisdag!

Han kommer få åka ändå. Trots att det är den mest opassande helgen på hela året. Och trots att han av mina 10 veckors uppsats skrivande lyckats pricka in resor i tre av dem 😒 Jag hatar samtidigt att vara den som säger nej. Men den här gången har jag flitigt påpekat den dåliga tajmingen och pikat lite om hans så dåliga prioriteringar. Han verkar ha fattat en del eftersom han plötsligt tagit tag i saker jag bett om i månader (!!!) och dessutom hjälper till lite mera hemma. Det är ju så man undrar om det är något han inte berättat 🙄 Hoppas det fortsätter i alla fall, så kanske jag slipper dö av ett psykbryt... 

Jag undrar vad jag ska hota med härnäst? Haha
I lördags var vi hos vänner på middag. Firade dessutom att jag efter mycket velande skrivit på för ett nytt jobb. I Tullinge, tio fjuttiga minuter hemifrån. Känns så bra för familjens skull och spännande för min egen såklart. Men också lite jobbigt när man trivs på sitt nuvarande. Kommer sakna det där gänget så mycket. 💗 

På en av helgens alla promenader. 💙
Nu inväntar vi en kompis för lunch. Ikväll ska vi hem till en kollega på fika. En härlig dag väntar! 




Kommentera här: