Kasta pil!

Alltså.. Låt mig berätta! 
M kom hem från grabbresa i söndags. Den hade till största del gått ut på att dricka öl vid poolen. Ibland avancerade de till stranden. Han har sedan i söndags undvikit samtal och sagt att det verkligen inte är rätt läge. Han behövde tydligen återhämta sig. 
Vem var det som var på SEMESTER i fyra dagar nu igen?! 
Nä, men med mig är det bra. Har sovit några timmar per natt och pluggat ihjäl mig, åkt tåg med ett vilddjur (förlåt A..) och hunnit med hälften av vad jag behövde. Men jag mår bra. Tackar som frågar 😏 
Men så till det mest fantastiska! Idag verkar talförmågan kommit tillbaka och han tog till och med undan tallriken efter middagen. (!!!) Sitter och pratar lite i soffan och han säger: 
- Vi (grabbarna från resan) funderar på att åka till Helsingborg.. Det är ju födelsedagsfest. Funkar det tror du? 14/11..

Svarar inte. Sitter mest och funderar på om jag ska hänga honom i en snara i trädgården och kasta pil på honom eller låsa in honom i matkällaren. 

- Dödade du mig precis i ditt huvud? 

Han verkar ha lärt sig någonting i alla fall 😂

Nu sitter jag och funderar på att låta honom åka i utbyte mot något. Nya köksmöbler kanske, haha! 

Kommentera här: