Ett energiknippe!

Aston gav mig sovmorgon till 07.40 imorse. Det behövdes med tanke på att jag satt och skrev till strax efter midnatt. Precis som nu. Lyckats få ner en del i alla fall. Vi körde fast helt i fredags på dagen och jag har haft typ ångest sedan dess. Nu känns det lite bättre 😁

Vi är i Gävle i helgen. M är på grabbresa och jag behövde få lite skrivtid och okej jag erkänner, liiite avlastning. Han är fantastisk min son, på många sätt, men han är väldigt energisk och aktiv - HELA TIDEN! Han hann knappt lära sig gå innan han började springa. Så han springer och yrar lyckligt omkring och river i precis allt han kommer åt. Och vet ni, jag var exakt likadan 😂 
Jaja, jag ska sluta gnälla. Han är superrolig och världens bästa men lite trött blir man allt! 

Vi började förresten dagen i skogen med korvgrillning. 


Nu måste jag sova. Har en känsla av att det blir en tidig morgon. 

Godnatt! 



Kommentera här: