Aston 1år 💙

Har numera en 1-åring hemma. Min fina, tokiga och älskade lilla Aston 💙 
Familj och vänner var här förra helgen. Mysigt att ses och Aston blev så uppassad. Han spottade ut tårtan och åt smoothie istället. Så typiskt honom. 




Kalasets minsta deltagare - Ella 💗

Är så trött. Vi har haft sjukstuga i en vecka. På mig verkar det dock inte bryta ut. Jag känner mig bara allmänt seg. M har jobbat i alla fall och är typ döende när han kommit hem. Hmm.. Jaja, det ger väl med sig nångång. 
Jag åkte hem från skolan vid 18 (!!!) igår. Somnade i soffan och A vaknade kl 5.30. Livet på en pinne. Tur att han är så jävla söt. Kände mig trött på att vara lat och halvsjuk så jag sprang en vända imorse. Så skönt. Kände mig utsläppt 😆 
Tvättat, handlat och skickat in tentan. Bara uppsatsen kvar då. Haha alltså det är verkligen det svåraste jag varit med om. Tur att jag har en sån bra kompanjon. Fullt ös bara. Vid jul kan vi vila! 

Nu inväntar jag och Aston kompisar som ska käka middag med oss. M ska fira en kompis. Hoppas ni har en skön lördag. 😊 

Kommentera här: